Na clase de galego, en quinto de primaria, tivemos a oportunidade de mesturar un feixe de actividades diferentes: O folio xiratorio, unha actividade de aprendizaxe colaborativo; a escritura creativa, deixando libre a nosa capacidade de imaxinació; e os contidos do porfolio.
Nesta actividade fumos creando unha historia por turnos, na que cada un dos membros do equipo tiña un tempo para crear unha parte da historia. Cando o tempo remata, o folio pasará ao seguinte integrante do grupo que, noutra cor de bolígrafo, será encargado de continuar a historia.
![](http://cdn.semda.es/wp-content/uploads/2023/05/WhatsApp-Image-2023-04-27-at-15.51.06-1024x768.jpeg)
![](http://cdn.semda.es/wp-content/uploads/2023/05/WhatsApp-Image-2023-04-27-at-15.51.07-1-1024x768.jpeg)
![](http://cdn.semda.es/wp-content/uploads/2023/05/WhatsApp-Image-2023-04-27-at-15.51.07-1024x768.jpeg)
![](http://cdn.semda.es/wp-content/uploads/2023/05/WhatsApp-Image-2023-04-27-at-15.51.08-1024x768.jpeg)