Skip to content
Menu
Casa do Neno
  • Portada
  • Contacto
  • Información
  • Oferta educativa
  • Blogs
Casa do Neno

Descubrindo o frío e o calor no inverno

Posted on 22 de enero de 2025

Chegou o inverno ao noso cole, e con el os días fríos, as árbores sen follas e os paxaros viaxando a lugares máis cálidos.

Para axudar aos nosos peques a entender mellor a diferenza entre frío e calor, preparamos unha actividade sensorial única e divertida.

👉 Utilizamos dúas botellas sensoriais:
🔴 Unha cunha gotiña de colorante vermello e auga quente.
🔵 Outra cunha gotiña de colorante azul, auga fría e cubiños de xeo.

Os nenos e nenas manipularon as botellas, explorando coa súa propia experiencia como se sente o frío e o calor nas mans e no corpo.

Foi unha actividade que, ademais de ensinar, encheu o día de cores e emocións. ¡Aprender pode ser tan emocionante como o inverno mesmo!

#InvernoNoCole #AprendizaxeSensorial #DescubrindoOFríoEOCaLor #SomosCasadoNeno

Personalización del aprendizaje

El alumno está llamado a liderar su propio proceso de aprendizaje. La metodología, el profesor, la organización... se actualizan y renuevan de manera que respondan a esa personalización de la experiencia de aprendizaje, que es el punto de mira esencial que intenta conducir toda la vida de nuestro centro educativo.

Globalidad e interdisciplinariedad

Tradicionalmente en la escuela vinimos parcelando y fragmentando mucho las tareas, los esfuerzos personales, las materias de trabajo... Nuestros alumnos del siglo XXI no aprenden de esta manera. Necesitan globalizar todos los esfuerzos y procesos que se desarrollan dentro de la escuela, haciendo que el aprendizaje sea único, conjunto, interdisciplinar, coordinado...

Aprendizaje basado en el pensamiento

Entendemos que todo el trabajo curricular y los distintos planes y programas que llevamos adelante están llamados a potenciar el desarrollo del pensamiento de los alumnos, con diferentes rutinas de pensamiento y estrategias de metacognición.

©2025 Casa do Neno | WordPress Theme: EcoCoded